7 Mayıs 2014 Çarşamba

Tam 50 Kişiye Hediye! La Casa de los Aromas İle Evinizin Havası Değişsin!

cekilis var, cekilis, blog cekilisi, la casadelos aromas, oda parfumu, koku, askili koku, aski koku, cekilise buyrun
Ekoz Kozmetiğin birbirinden çeşitli ve güzel kokulu ürünleri, oda parfümleri, askılı kokular bulabileceğiniz güzel bir marka La Casadelos Aromas...

Bu benim ilk çekilişim... :)

Çekilişte tam 50 kişiye hediye verilecek... Evimizin havası değişsin diyorsanız çekilişi kaçırmayın. :) Herkes bu çekilişe katılabilir. Çevrenizdeki kişilere de söyleyebilirsiniz çekilişi. Çünkü blogger olmak şart değil. Dileyen herkes çekilişe katılım yapabilir. :)


Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler :)

1. Ekoz Kozmetik facebook sayfasını (https://www.facebook.com/ekozkozmetik?fref=ts)
beğeniyorsunuz. Sayfadaki istediğiniz bir ürünü beğenip, yorum yazıp paylaşıyorsunuz. Fotoğrafın altına ise beğendim paylaştım veya kendi istediğiniz bir yorum yazarsanız daha iyi olur.


2. Ekoz Kozmetik internet sitesinden “La Casa de los Aromas” marka üründen 1 adet ürünü seçiyorsunuz. http://www.ekozkozmetik.com


3. Sonra seçilen ürünün linki ile birlikte isim, soyad, tel, adres bilgisi ve benim bloğumun adını "www.yagmuripar.blogspot.comveya benim adımı "Yagmur İpar"; internet sayfasındaki iletişim bölümündeki mesaj kutusundan, “Facebook sayfanıza yorum yaptım, paylaştım ve beğendiğim.” yazıp, linkleri ekleyip gönderiyorsunuz.
• Mesajı gönderirken linkleri eklemeyi ve Yağmur İpar tarafından yönlendirildiğinizi belirtmelisiniz.

Çekilişe katılım 20 mayısta sona eriyor. Kargo firmaya aittir. Çekiliş sonucu firmanın Facebook sayfasından duyurulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder