Gözle görülen mükemmel temizlik
ve kalıcı kokuyu bir arada sunarak “çamaşırda iki duyu” dönemini başlatan
Rinso, sıvı deterjan portföyüne lavanta ve yasemin parfümlü Büyülü Bahçe’yi de
kattı.
Deterjan pazarının lideri Unilever’in güçlü
markası Rinso, temizliğin Kalıcı kokularını bir arada sunduğu Rinso Sıvı Deterjan
portföyüne Büyülü Bahçe’yi de
ekledi. Sıvı deterjanlarıyla çamaşır yıkamayı adeta bir kutlamaya dönüştüren
Rinso’nun yeni ürünü Büyülü Bahçe, lavanta ve yasemin parfümlü içeriğiyle
temizlikten ötesini sunuyor. Rinso Büyülü Bahçe, yatıştırıcı ve sakinleştirici
etkisiyle bilinen lavantayı mutluluk veren yasemin kokusuyla buluşturarak,
Rinso’yla yıkanan her giysiyi büyülü bir bahçeye dönüştürüyor.
Çamaşırda iki duyu dönemi
Yaptığı tüketici araştırmalarıyla artık
kadınların bir deterjandan göze görünen temizlikten daha fazlasını beklediğini tespit
eden Rinso, kadınlar için ikinci önemli temizlik işareti olan kokuya
odaklanıyor. Çamaşır bakımında temizliğin yanısıra kalıcı koku arayan kadınlar,
Rinso’da hem aradıkları gözle görünür temizliği hem de dünyaca ünlü parfüm
evlerinin özel olarak geliştirdiği kalıcı kokuları buluyor. Çamaşırda iki duyu
dönemini başlatan Rinso, temizliğiyle göze, güzel kokularıyla da buruna hitap
eden seçenekler sunuyor.
Rinso
hakkında:
· Rinso 1959 yılında tüketicilerle buluştu
· Rinso Türkiye pazarına 1994 yılında girdi
· Rinso markası 47 ülkede satılıyor ve 100
milyonun üzerinde haneye ulaşıyor
· Türkiye, dünyada en hızlı büyüyen 2. Rinso
ülkesi olmasının yanı sıra dünyadaki en
büyük 5. Rinso ülkesi
· Rinso internet sitesi www.rinso.com.tr
· Rinso facebook hesabı www.facebook.com/Rinso
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder