7 Nisan 2015 Salı

Rinso’yla her yer büyülü bahçe...

Gözle görülen mükemmel temizlik ve kalıcı kokuyu bir arada sunarak “çamaşırda iki duyu” dönemini başlatan Rinso, sıvı deterjan portföyüne lavanta ve yasemin parfümlü Büyülü Bahçe’yi de kattı.
Deterjan pazarının lideri Unilever’in güçlü markası Rinso, temizliğin Kalıcı kokularını bir arada sunduğu Rinso Sıvı Deterjan portföyüne Büyülü Bahçe’yi de ekledi. Sıvı deterjanlarıyla çamaşır yıkamayı adeta bir kutlamaya dönüştüren Rinso’nun yeni ürünü Büyülü Bahçe, lavanta ve yasemin parfümlü içeriğiyle temizlikten ötesini sunuyor. Rinso Büyülü Bahçe, yatıştırıcı ve sakinleştirici etkisiyle bilinen lavantayı mutluluk veren yasemin kokusuyla buluşturarak, Rinso’yla yıkanan her giysiyi büyülü bir bahçeye dönüştürüyor.  


Çamaşırda iki duyu dönemi
Yaptığı tüketici araştırmalarıyla artık kadınların bir deterjandan göze görünen temizlikten daha fazlasını beklediğini tespit eden Rinso, kadınlar için ikinci önemli temizlik işareti olan kokuya odaklanıyor. Çamaşır bakımında temizliğin yanısıra kalıcı koku arayan kadınlar, Rinso’da hem aradıkları gözle görünür temizliği hem de dünyaca ünlü parfüm evlerinin özel olarak geliştirdiği kalıcı kokuları buluyor. Çamaşırda iki duyu dönemini başlatan Rinso, temizliğiyle göze, güzel kokularıyla da buruna hitap eden seçenekler sunuyor.

Geçen gün bana bu paket geldi. İçinden özel ambalajında nefis kokulu Rinso ve aynı tonda yumuşacık bir şal hediye göndermiş. Çok teşekkür ederim. :)

Rinso hakkında:
·      Rinso 1959 yılında tüketicilerle buluştu
·      Rinso Türkiye pazarına 1994 yılında girdi
·      Rinso markası 47 ülkede satılıyor ve 100 milyonun üzerinde haneye ulaşıyor
·      Türkiye, dünyada en hızlı büyüyen 2. Rinso ülkesi olmasının yanı sıra  dünyadaki en büyük 5. Rinso ülkesi
·      Rinso internet sitesi www.rinso.com.tr

·      Rinso facebook hesabı www.facebook.com/Rinso

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder